Alla inlägg den 8 augusti 2019

Av Lill Lindbäck - 8 augusti 2019 16:36

Min webbplats heter www.lill-lindback.se. Under en tid har jag gått igenom en hel del, både dödsfall i familjen och skilsmässa samtidigt som huset skulle säljas. Jag skyller i allafall på det. Jag har beskrivit på bloggen att man kan klicka på min webbplats för att komma till mitt bokförlag, nu när jag sitter i lugn och ro går jag igenom saker med min webbplats och dess webbhotell som det kallas för. Mitt bokförlag har ändrat på sin webbplats och jag har inte hunnit med eller så är det mitt webbhotell.

Jag kommer att eventuellt ändra min webbplats lite och inväntar svar från bokförlaget.

Därför skriver jag bara;

Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller medialt. Böckerna går att köpa via www.vulkanmedia.se sök på mitt namn. Jämför alltid med nätbokhandeln.

www.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards