Alla inlägg under oktober 2014

Av Lill Lindbäck - 24 oktober 2014 07:41

När går det för långt med en operation? När behövs en operation? Det finns många frågor i detta ämnet. Vad är då skönhet eller skönhetsideal?

Visst finns det fula och vackra människor, men är utseendet verkligen viktigt? Det sägs att även skönhet kommer inifrån. Många tycker att detta inte är sant. Jag anser att det är sant. Har träffat många människor under min väg som har värme, humor och en inre glädje som personen ifråga delar med sig och den personen blir vacker i mina ögon. Inte tänker jag på hur den person ser ut, utan hur den är! De flesta älskar verkligen en varm människa. Jag har träffat vackra människor som kan vara elaka och då försvinner skönheten. Sedan älskar väl alla människor skönhet och något vackert att titta på.

Vad har du för erfarenhet?

Av Lill Lindbäck - 24 oktober 2014 07:30

"Upptäckten" är en bok som handlar om ett gäng kvinnor varav en har gjort en upptäckt, vilket hon berättar för sina väninnor under en fest. Boken blev till en serie böcker som handlar om varje kvinna i detta gäng och hennes liv. Som en röd tråd går upptäckten igenom bekantskapskretsen. Serien kallas för den "Långa Maran" varje bok är avslutad. Än så länge finns tre böcker. Välkommen att läsa!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Skapa flashcards