Alla inlägg den 2 augusti 2019

Av Lill Lindbäck - 2 augusti 2019 09:26

Jag brukar aldrig blanda svenska och engelska ord, men roadtrip låter som en härlig kortresa, fast den blir ju förstås längre än till affären.

Karlskrona hägrar framför mig med 2 nätter på hotell. Det är öppet hus hos författaren Kim M Kimselius. Hon har i dagarna skrivit sin 57:e bok. Detta är en väldigt populär författare. Kolla gärna upp henne. Samtidigt är det festival i staden. Vilken tur jag har! Tänkte åka till henne på söndagen, när jag ändå ska ta mig hemåt. Det finns mycket att se i vårt land och nu passar jag på. Lördag, i morgon, blir det säkert mycket folk hos Kim. Eller så tänker fler som jag och då finns det kanske ingen parkering.
Himlen lyser blå och snart startar jag min lillsemester.
Nästa stopp vid affären. Jag ska handla vatten, lite frukt och choklad. Det är konstigt vad jag blir godissugen när jag ska åka bil längre sträckor. Vet inte om du känner igen dig.
Apropå det där med min statistik här på bloggplatsen, jag har fortfarande inte fått fram någon. Om du eller någon undrar varför det är viktigt med statistiken, nej egentligen inte, men visst är det roligt att se om någon läser vad jag skriver om.
Ha en underbar dag!
Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller medialt.
Böckerna finns att köpa via webbplats www.lill-lindback.se eller se övrig nätbokhande. Jämför alltid priserna!
Min senaste bok, Tårarnas doft, är inte klar på min webbplats. Jag har inte haft ro att sitta i lugn och ro med att fixa detta. Snart hinner jag. Snart.
 
 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards