Alla inlägg den 25 juli 2019

Av Lill Lindbäck - 25 juli 2019 18:08

Min väninna ringde mig för en träff på lördag, helt plötsligt i mobilen ropade hon till. Hon gick ute och var på väg till sitt jobb. Sedan berättade hon för mig att en svart man runt 20-30 år hade kastat vatten eller något liknande på hennes rygg. Väskan blev också blöt. Man kan inte bli arg om det är småbarn. Men varför gjorde vuxna människor sådär?!

Man kan bli arg för mindre. Och om någon tycker att man är rasist för att påpeka detta, så är det en sak som gäller, han var svart. Jag kan förstås skriva en av manliga könet, men lik väl var han svart.

För övrigt kan jag inte få fram Adobe flash. Det finns på min dator och den säger att den är på. Där man skriver vilken sida man önskar gå in på finns tre symboler, men jag har även sett två. På bloggplatsen.se är det två symboler och den som jag behöver ha är den som inte finns.

Vet inte hur jag ska komma till rätta med det.

Jag håller på att tvätta, borde dammsuga, men i stället fixar jag i ordning hemmet så att jag kommer fram. Avskyr oordning, men är absolut inte ordningssam, för annars hade jag inte hittat mängder av kollegieblock i olika storlekar. Hm. Jag köper ett litet för att ha i väskan. Plötsligt kommer jag på ord och tankar som ska skrivas ned och användas när jag författar. Just nu är jag dränerad på energi. När jag känner mig utvilad kommer detta tillbaka.

Ha nu fantastiska dagar i solen. Men tänk på att den är stark.

Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller medialt.

Böckerna går att köpa via webbplats www.lill-lindback.se eller se övrig nätbokhandel. 

Tårarnas doft, är ännu inte i ordningställd att handla via www.lill-lindback.se.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards