Alla inlägg den 23 juli 2019

Av Lill Lindbäck - 23 juli 2019 09:20

Internet edge stöder inte bloggplatsen utan man behöver ha adobe flash. Jag kollade där och gjorde som det stod, men det gick tydligen inte ändå. Blogga kan jag göra. Hoppas att du kan läsa.

Idag har jag en ledig dag och är lite upptagen, ska återigen till tippen med en före detta skorsten till en hemmagjord jättefin grill. Den ska slängas. I morgon får jag åka till tippen igen, jag har mängder av kartonger som inte går att sparas. Vet inte om jag behöver bo här i ett halvår upptill 2 år. Vi får se. Ingen som vet just nu. Går det bra att bo ihop med min syster kan vi båda spara pengar och resa för, om vi vill. Några kartonger till ska jag köpa, dessa går att stapla bättre och är köpta på ÖB. Jättebra lådor.

Nästa som ska göras i eftermiddag är att sätta ihop en hurts som jag ska ha under mitt nya fina skrivbord, det blev ett fel skrivbord. Trodde att det var höj och sänkbar jag hade köpt, det såg likadant ut som de andra. Jag fastnade för en ekfanerad och då glömde jag av att titta. Sedan får jag skylla på tröttheten och att jag vill bli klar med uppackning av sådant som ska användas. Snart, kanske till helgen, ska jag börja skriva igen.

Nu hade en kollega fått sommarförkylning, influensaliknande. Hoppas att han kan jobba till helgen. Själv jobbar jag onsdag och torsdag, önskar ha en ledig helg eftersom jag arbetade den som var. Men vi får ställa upp för varandra nu på sommaren. Boken Tårarnas doft är ännu inte inlagd på min webbplats. Så fort jag har mer tid över ska jag ta tag i detta. Behöver köpa en print först. Vill gärna kunna printa ut resor och hotellrum som man bokat. Ja, jag vet att mobilen är bra på det viset, men ifall det händer något har jag resan i pappersform.

Ha en skön dag. Värmen är på väg.

Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller medialt.

Böckerna finns att köpa via min webbplats www.lill-lindback.se eller se övrig nätbokhandel.

www.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards