Alla inlägg den 26 februari 2019

Av Lill Lindbäck - 26 februari 2019 20:07

Jag trodde att längdskidåkningen gick tidigare och eftersom jag arbetar natten tänkte jag inte mer på det. Vaknade. Gick upp och ordnade frukost. Satt och läste nyheterna. Längdskidåkning 10 km damer kl 15. Klockan var då 15:10. Jag tror att jag hade lite svårt att fatta, men plötsligt kom jag på att jag kunde se på skidåkningen. Skyndade och satte på teven och tittade. Jag fattar inte att en 19-åring från Sverige körde så bra. Så kul! Jag önskar henne all framgång. Ebba Andersson, är en annan tjej som är duktig, men drabbades av liten förkylning, men var framför allt hes. Jag tror att hon kom längre ned, men körde inte alls dåligt med tanke på krassligheten. Kalla, henne ondgör sig folk över. Det är inte hon som säger att hon är så fantastiskt duktig. Det är alla andra och även journalister. Hon är den nästbästa svenskan. Det är inte heller dåligt. Kalla är 31 år, det sätter säkert sina spår med åldern och yngre och bättre åkare kommer hela tiden.

Ha nu en härlig kväll.

Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller medialt.

Böckerna går att köpa via webbplatsen www.lill-lindback.se eller se övrig nätbokhandel.

www.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards