Alla inlägg den 22 maj 2018

Av Lill Lindbäck - 22 maj 2018 15:18

Ja, jag blir lite orolig i värmen. Varmt varje dag i Göteborg enligt SMHI blir det 30 grader till söndagen och regn först på tisdag, om det nu stämmer. Nej, jag är inte orolig, jag älskar värmen, däremot behöver våra växter vatten. Det jag kanske blir lite orolig för är om detta är vår sommar och sedan när sommaren kommer blir det då regn varje dag.

Fånigt? Ja. Men så har det varit förut. Tänk om vi får väldigt fint väder i sommar i alla fall.

Tänker på vulkanen som spyr ut aska väldigt högt i atmosfären, det har alltid kommit regniga dagar efter sådant, men inte än och inte nu. Nu ska vi njuta av varje dag.

Du som inte tycker om värme, eller du som tycker att det är för varmt. Här får du en liten smakbit av kyla.

En fontän. Då var det kallt kan jag lova.

Ha en underbar dag!

Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller medialt.

www.lill-lindback.se

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards