Alla inlägg den 11 februari 2018

Av Lill Lindbäck - 11 februari 2018 14:59

Ja, så tog jag mig ledigt en vecka och åkte på semester med min väninna. Det bestämdes redan i höstas, men jag har varit upptagen och med en svåger som är svårt sjuk ville jag först inte åka. Året som gick har varit ett ganska eländigt år och det fortsätter, bortsett från detta har det tillkommit tre små barn. Man måste glädjas över livet och det gör jag. Resan beställdes för två veckor sedan.

Gran Canaria gick semestern till, kallt var det i vinden och i skuggan, men i solen var det varmt. Vi åt gott och gjorde egna utflykter med buss och många promenader. Jag kom hem igår kväll.

Idag är det mycket teve för jag älskar OS. Jag arbetar bara två nätter och så har jag tagit semester för denna saks skull, men ack så viktig - för mig.

Här i Göteborg blåser det - som vanligt och vinden kändes kall den lilla stund jag var ute. Nej, nu väntar fåtöljen och teven. Ha en fortsatt skön söndag.

Lill Lindbäck, undersköterska och författare inom thriller och thriller medialt.

www.lill-lindback.se



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards