Alla inlägg den 28 september 2018

Av Lill Lindbäck - 28 september 2018 17:36

Om några timmar ska jag vara på jobbet. Jag jobbar hela helgen. Har knappt hunnit blogga med tanke på mycket som ska bli gjort i och runt huset. Idag tog min man bort bräder från garaget och vi satte upp nya. Vilken tid det tog! Blev klara för en stund sedan. Middagen blir idag hemkörd pizza. Sedan måste jag vila inför nattjobbet.

I morgon när jag går upp runt kl 14:30 ska jag äta, hämta min syster. Vi ska gå på bokmässan här i Göteborg, det blir inte så lång tid. Min systerdotter, Diana Wahlborg, ställer ut och vi tänkte hälsa på henne. Sedan kör jag min syster hem och själv åker jag till jobbet.

Jag bloggar i väntan på pizzan. Om du undrar, ja, jag är helt slut i min kropp. Ska lägga mig direkt efter att jag har ätit. Måste få sova minst en timma. Håll tummarna för mig att det blir en lugn natt.

Nu kommer pizzan!

Ha det gott.

Lill Lindbäck

www.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards