Alla inlägg den 25 september 2017

Av Lill Lindbäck - 25 september 2017 12:12

I rampljuset i denna bloggsida skrev jag att jag var tillbaka och att år 2017 inte har varit ett jobbigt år för mig. Det var naturligtvis fel. Jag ändrade texten och missade ta bort ordet inte.  Självklart bar man alltid läsa igenom sitt blogginlägg. Det kan bli väldigt fel. I mitt fall började jag faktiskt att skratta.

Lill Lindbäck

Av Lill Lindbäck - 25 september 2017 12:04

Har man en blogg ska det skrivas ofta, men tyvärr tappade jag bort all min energi. Det har varit ett år som ibland kommer, men ingen vill ha. Vad man än gör händer det saker runt en, som kommer slag på slag. Jag menar att det ena hinner inte gå över förrän nästa sak är där. Alla behöver vi energipåslag, eller ladda batterierna, som vi säger ibland. Men när allt händer i en karusell som går allt fortare hinner man inte hoppa av. Så har det varit för mig.

Nu känner jag att jag är på gång igen. Jag arbetar natten på ett äldreboende, all energi har gått dit. Jag var i Belgrad hos min syster i 4 dagar, det var underbart. Dessa bilder visar jag en annan dag. Även denna veckan är full av arbete, besök hos en triggermassör. Jag har problem med förslitningsskador och blir livet för mycket sätter det sig gärna i ryggen.

Låter allt negativt? Det har varit så, men nu är jag på gång igen.

Återkommer snart!

Ha det gott därute och var vänliga mot varandra.

Med en stor kram och en hälsning från Lill Lindbäck

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards