Alla inlägg den 12 november 2020

Av Lill Lindbäck - 12 november 2020 11:10

Det har hänt väldigt mycket de senaste åren för min del. Till exempel att jag har flyttat två gånger.

Jag hade tänkt ta adjö av bloggplatsen, men insett att detta är en enkel blogg och går lätt att göra inlägg. Vilket fall tycker jag det. Jag ska fortsätta göra inlägg här.

Mitt första inlägg på evigheter blir en kort film från Kulturnatta i Göteborg för tre år sedan. Varför vill jag visa den, tror du?

Jo, för att Corona ökar så markant och jag saknar dessa festligheter och få uppleva detta med mängder av andra.

Festligheterna är på gården av Kronhuset i Göteborg, en av del äldsta byggnaderna som har fått stå kvar. Huset byggdes runt mitten av 1600-talet, alltså nästan lika gammalt som Göteborg är. Då var det en byggnad för militärens uniformer samt krigsmaterial. Jaha, och det klarade jag inte av. Har inte tid att kolla igenom. Ska nu till tvättstugan.

Då ska jag se om jag hittar ett roligt foto i dessa tidern. Den här bilden är inte rolig, men jag tycker att den är mäktig. På ena sidan oväder på gång och på den andra blå himmel.

Ha det gått därute!

 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards