Direktlänk till inlägg 25 juni 2019

ändra mejlen

Av Lill Lindbäck - 25 juni 2019 13:28

Jag håller nu på med storstädning framför allt framför datorn, men också med sakerna som är kvar att packa och det är bråttom. Eftersom jag anser att byta mejladresser är tråkigt så säger jag; jag tar det i morgon, då har jag mer tid, då är jag inte lika trött. Hm? När ska man lära sig?

Jag håller på att gå igenom alla mina mejl som är sparade och har även gått över till papperskorgen där jag också kollar mejlen. Hur svårt kan det vara? Vissa mejl avregistrerar jag. Ha, ha, lätt som en plätt. Så kommer jag till sidor som jag använder vid hotellbokning och resor. Jaha, och vad hade jag för lösenord där då.

Du fattar säkert hur mycket jag svär över tiden det tar att ändra. Nog nu om lösenord. I natt jobbade jag och det ringde nästan hela tiden. Suck och stön. Hemma släckte jag lampan vid åttatiden och vaknade kl 10:30, sedan hackade jag fram tills jag gav upp och försökte inte längre att sova. Nu sitter jag här och går igenom mina mejl igen. Tvättar gör jag också. Snart flyttar jag och det ska vara städat både inne och ute. Visst man kan anlita folk som gör det, då kan jag få både rut och rotavdrag, men jag gör det helst själv. Kanske mest för terapi och ta adjö av att ha bott i huset i många år.

Idag är det mulet ute och 26 grader varmt. Systersonen har i Madrid väldigt varmt, i morgon ska det bli 39 grader. Jag skickade ett tyckasyndsms till honom och fick till svar att värmen är torr, och det är lugnt. Det var ju bra. När jag var i Thailand och inne i landet var 39 grader väldigt varmt. Svetten droppade från mig hela tiden. Inget kul.

Runt 30 grader tycker jag är skönt. Nu ska jag inte gnälla om värmen, för jag gillar den.

Ha nu en härlig fortsatt dag idag. På torsdag går jag av och är ledig i tre dagar/nätter - så skönt!!!

Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller medialt.

Böckerna går att köpa via webbplats www.lill-lindback.se eller se övrig nätbokhandel.

www.lill-lindback.se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lill Lindbäck - 2 mars 2022 13:38

Vad är jag mest rädd för, jo det är maktgalna människor. Dessa som har vassa armbågar, som psykopater och narcissister. Folk som inte skyr några medel alls, tar ingen hänsyn förutom pengarna och dessa styr egentligen mest. Så mina punkter är: psy...

Av Lill Lindbäck - 20 februari 2022 09:43

Tycker inte du att det stormar ute oftare och ibland med hårdare byar. Jag måste erkänna att jag tycker att det är spännande, men när jag läser om hur vissa stormar gör översvämningar och träd blåses ned både över bilar och hus, då är det ledsamt.  ...

Av Lill Lindbäck - 17 februari 2022 12:15


Nu var det längesedan jag bloggade och jag förstår varför. Jag heter Lill Lindbäck, under detta året kommer jag att byta namn till det jag föddes till och då blir namnet LILL KARLSSON. Det känns bra. Jag har skiljt mig, inget jag önskade. Till sommar...

Av Lill Lindbäck - 29 december 2020 10:16

Självklart känns julen extra när det är snö ute och även när det snöar. För min del är jag inte förtjust i snö, speciellt inte när jag ska köra bil. Numer tar jag hellre buss eller spårvagn. Jag är absolut ingen expert när det snöar, men jag blir n...

Av Lill Lindbäck - 13 december 2020 11:24

Nu gör Bris mycket reklam överallt. Så sorgligt. Det ska inte behöva var på det viset. Alla högtider, tydligen mest under juletider är det som värst. Stackars barn. Stackars alla som bor hemma i en miljö som inte är trygg, eller ens bra. Vad tänker...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards