Alla inlägg den 4 maj 2019

Av Lill Lindbäck - 4 maj 2019 11:08

Jag har efter en inrådan, av min väninna Helena, köpt en Kärcher fönsterputs. Den var bra, väldigt bra. Visserligen missas det ändå, men blir så mycket bättre och enklare att tvätta fönster. Snabbt går det. Nu har jag en dusch och en som tvättar i samma apparat, nästa är en apparat som jag skrapar med och den suger åt sig vatten. Jag har också lite papper för det kanske är jag som inte gör perfekt. Inte heller finns det perfektion bland alla apparater. Den här är lättanvänd. Inte en himla massa tvätt och tork över fönstret. Sedan ska det dammas och damsugas.

Måste också spela på hästarna. Min tur med V75. Vi är tre tjejkollegor som spelar ihop.

Ett måste är också promenader. Snart är det dags - Barcelona.

En sak till; Frölunda ishockey tog guldet. På Götaplatsen i Göteborg stod det nära 40.000 i publiken och jublade. Det var skön stämning. Jag var inte inne själv, men såg inspelningar från det.

När det är färdigstädat ska jag inte göra så mycket mer idag. Man behöver ta det lite lugnt och det tänker jag göra. Måste bara hålla hemmet uppdaterat till visningarna. För då går det fortare att städa inför den.

Min förkylning har nu hoppat över på min man. Nu går han och snörvlar. Hoppas att jag inte har smittat någon på jobbet. Tänkte bara att det var en vanlig förkylning, men jag visste inte först om det var en pollenreaktion. Tog ledigt förra fredags natt och trodde att jag blev okej senare på kvällen. Under lördagen satte förkylningen igång mer och det med snuva. Visste innan att under helgen hade jag svårt att få tag på en som kunde gå in. Jag gick till jobbet. Min kollega, som ett tag har blivit förkyld, när han har varit långledig, som han nu är, hoppas att han klarade sig.

Det var allt för idag. Inget spännande alls.

Ha det gott!

Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller medialt.

Böckerna går att köpa via webbplats www.lill-lindback.se eller se övrig nätbokhandel.

www.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Skapa flashcards