Alla inlägg den 26 april 2019

Av Lill Lindbäck - 26 april 2019 12:45

Ska senare åka till Barcelona en weekend och tar då med mig ett handbagage. Jag ska kolla vad mina handbagage har för storlek. Ett flyg tar 55x40x20 och då följer jag de måtten. Inga problem. Behöver jag köpa ett nytt handbagage gör jag det. Sedan kom problemet, fast jag har inte googlat på det. Hur mäter jag längden på väskan? Från kant till kant, eller så kanske man borde räkna in hjulen. Med tanke på att den ska få plats ovanför i luckan. Har sett dessa personer som har för stora handbagage och låter sin väska ligga på sidan varvid att det blir kanske en väska mindre som får plats. Gäller nog att vara tidig på flyget.

Egentligen löjliga problem med måtten på en väska med eller utan hjul. Jag har inte hittat affärernas beskrivning på internet, jo, men inte om hjulen är inräknade.

Idag funderar jag på, det vill säga om någon kan jobba min natt, jag vill vara ledig i natt. För jag har en troligtvis pollenkänning. Det var till och med jobbigt att köra bil. Var ute i ett ärende. Tyckte att vägen flyttade sig en aning och jag blev illamående. Trodde först att jag var förkyld, men som sagt det kan vara pollen. Köpte på apoteket pollentabletter, eller för allergi i ögon och näsa.

I morgon ska det regna i Göteborg och det ganska mycket, men så torrt det är ute.

Funderar på att sätta mig en stund framför teven och bara vara eftersom huvudet känns som bomull.

Ha nu en underbar fredag!

Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller mediat.

Böckerna går att köpa via webbplats www.lill-lindback.se eller se nätbokhandeln.

www.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards