Alla inlägg den 18 april 2019

Av Lill Lindbäck - 18 april 2019 08:40

Jag skrev ett blogginlägg, men kan inte se om det kom iväg. Min dator har börjat krångla. Jag har antivirusprogram, men vet inte om det är virus eller att datorn börjar bli gammal. Själva markören kan försvinna, eller så stannar datorn upp och det går inte att göra något, det ser ut som om programmet, vilket som, har fastnat. Då får jag dra ut sladden och starta upp datorn igen. Det har hänt allt för ofta den sista tiden.

Måste få i ordning på mina foton och annat viktigt som jag vill spara.

Därför kortar jag ner mitt blogginlägg, för nu ska jag städa och göra i ordning för fotografen som kommer idag. Hemmet ser inte längre ut som ett hem. Tråkigt att visa upp vardagsrummet, möblerna är väldigt gamla och vi skulle ha köpt nytt för ett antal år sedan, men valde en vintersemester i stället. Och så gjorde vi om det, en semester till, och lite till.

När fotografen har gått ska jag ta mig en stilla promenad. Jag har hållit på intensivt i några veckor. Tänk på vad du samlar på dig genom åren i en lägenhet. När jag var yngre flyttade jag ett antal gånger och gick igenom sådant man inte behöver. Här har jag bott i 27 år. Min man sparar gärna, jag också, men jag kan nog slänga saker som inte behövs, eller ge bort. Nu fanns det mycket som vi inte kan ta med oss, därför har städningen blivit tuffare än jag trodde. Har röjt en hel del på vinden och kört bort till Återvinning eller slängt.

Ha en fantastisk dag! Ute strålar solen ned på en väldigt blå himmel.

Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller medialt.

Böckerna går att köpa via webbplats www.lill-lindback.se eller se övrig nätbokhandel.

www.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards