Alla inlägg den 12 januari 2019

Av Lill Lindbäck - 12 januari 2019 12:41

Nu har jag bråttom om 5 minuter börjar skidskyttet.

Häromdagen läste jag om en forskare som beskrev detta med att äta exvis chips och ostbågar framför tevesoffan, när man är inne i ett stadie av lathet.

Ät morötter eller annat nyttigt. Ta en promenad lång eller en snabb kort, för enligt forskaren så är stillasittande med chips och ostbågsätare farligt för hjärnan. Förlåt, det är inte farligt, men man kan få sämre hjärnkapacitet. Fantasi som jag har kan jag se folk som är lite som dementa, glömmer vart de går och vart de är på väg.

Hoppas du får en trevlig dag. Min är som sagt, efter en promenad, skidskytte samt att skriva på min nästkommande bok.

Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller medialt.

Böckerna går att köpa via webbplats www.lill-lindback.se eller se övrig nätbokhandel.

www.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards