Alla inlägg den 6 december 2018

Av Lill Lindbäck - 6 december 2018 09:50

Idag har jag en ledig dag på schemat. Ska jobba helgen. Igår gick jag upp tidigt för att åka på ett möte, men jag tänkte mig för och ringde in till jobbet. Mötet var inställt, de skulle ha ett möte, men inget jag behövde gå på. Flera var sjuka.

Tur för mig. Trött som tusan var jag. Sov mindre än jag brukar. Under det här året har det hänt något underligt. Jag har väckarklockan på mobilen. Det ringer. Jag tvingar mig att vakna, slänger en blick på klockan, den har inte ringt. Jag har alltså klockan på, men vaknar en till två timmar för tidigt. Inte ens larmet är detsamma. Fattar inte varför jag drömmer så tydligt och verkligt.

Jag satt framför datorn och slängde en blick på vad som skulle komma på teven. Som sagt, trött var jag. Aha, skidskytte! Det älskar jag. När jag hade grejat med ditten och datten gick jag ned och satte mig framför teven. Framskjutet ett par timmar för dimma. Skit också. Pratade med en väninna, hon är lika galen i skidskytte som jag. Då säger hon; det är framskjutet till i morgon. Och nu är det morgon. Snart börjar skidskyttet och jag ska titta.

Mitt bokmanus är i gång. Jag är i väntans tider. Synd att jag inte blev färdig tidigare. Ifall någon skulle önska köpa en bok via min hemsida.

Önskar dig en trevlig dag.

Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller medialt.

Böckerna går att köpa via webbplats www.lill-lindback.se eller se övrig nätbokhandel.

www.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards