Alla inlägg den 15 november 2018

Av Lill Lindbäck - 15 november 2018 08:01

Nej, kanske inte vad du tror, men för mig blir det himmelskt att snart få sova efter nattpasset. Jag jobbar en natt till och är ledig över helgen. Längtar. Det beror nog på att jag jobbade helgen som var.

När jag står vid en hållplats har jag svårt att stå helt still. Det beror kanske på att jag har en stegräknare i mobilen. Jag går inte så mycket just nu. Mycket beror på slutförandet av mitt manus, men också att pannrummet börjar bli klart. När jag vaknar ska jag förstås först och främst äta frukost. Sedan blir det att skura golven. Låta detta torka och skura en gång till. Det är underligt, så fort man gör om något i hemmet måste något annat köpas nytt. Nu är det mattor, men inga speciella. Enkla sådana. Jag måste även köpa 2 stycken nya badrumsmattor. Tvättmedlet ställde jag ned i skåpet och tog sköljmedlet, tappade greppet och det hann rinna ut en hel del på mattan. Ingen idé att tvätta mattan. Dessa är ett antal år gamla och behöver bytas ut.

Nu säger jag godnatt och ha en fantastisk dag!

Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller medailt.

Böckerna går att köpa via webbplats www.lill-lindback.se eller se övrig nätbokhandel.

www.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards