Alla inlägg den 18 oktober 2018

Av Lill Lindbäck - 18 oktober 2018 08:25

Godmorgon, nu är den tredje natten gjord och jag är ledig till måndag. Nä, så roligt ska jag inte ha det. Jag ska på möte ikväll. Det är det värsta jag vet. När jag går av ett arbetspass, som nu med tre nätter, då vill jag gärna bara finnas till. Men, i morgon är jag ledig. Ska träffa min syster på stan. Det är Kulturnatta i Göteborg, men det börjar tidigare på dagen. Jag har inte lust att gå någonstans sent. Förr spelade det mig ingen roll, men jag tycker att jag slösar bort tid med att sova länge nästa dag. Inget jag skulle döma någon annan för. Sova ut eller bara ligga och dra sig är skönt.

Ska upp i tid för att redan vid 17-tiden åka in till stan där mitt jobb ligger.

Godnatt!

Ha en fantastisk torsdag.

Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller medialt.

Böckerna finns att köpa via min webbplats www.lill-lindback.se eller se övriga nätbokhandeln.

www.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards