Alla inlägg den 9 oktober 2018

Av Lill Lindbäck - 9 oktober 2018 15:40

Jag kom hem samtidigt med elektrikern i morse, som även kan det där med bygg. Idag skulle de installera den nya pannan. När klockan var 9:30 gick jag och la mig på övervåningen. Det borrades och han höll på. Glädjande var att jag somnade till allt detta. Efter att jag hade lagt mig kom de andra, men jag hörde dem inte. Vaknade av deras slit med värmepannan från altanen och in i huset. Jag somnade om. Jag kan inte påstå att jag är pigg, men jag ska jobba 2 nätter till. Allt går. Jag tror att de kommer i morgon också. Den stora utedelen som värmer luft ska ställas på plats vid gaveln av huset och monteras, den väger över 180 kg. Det är mycket jobb med pannan, det tror man inte innan de börjar. Allt jobb runt omkring tar också tid. Flytta ut allt. Städa. Göra i ordning en betongplatta. Sedan bor man i en uppställningsplats. Tänk så bortskämd man blir av att vrida på en kran. Jag gick på toaletten och skulle tvätta mina händer, inget vatten kom. Då kom jag på att de givetvis hade stängt av den stora kranen.

I Göteborg är det grått och det blåser ute.

Nu får du ha en fantastisk dag.

Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller medialt.

Böckerna finns att köpa via webbplatsen www.lill-lindback.se, eller övriga nätbokhandeln.

www.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Skapa flashcards