Alla inlägg den 14 september 2018

Av Lill Lindbäck - 14 september 2018 12:17

Jag har varit trött och irriterad, tiden går för fort. Har varit lite ledig och tänkt hinna med väldigt mycket. Nej, nej, man ska inte ha för mycket planer.

På min hemsida, www.lill-lindback.se, har jag nu under kortromaner äntligen fått i ordning att man kan klicka Köp här, då kommer du på en ny sida och sedan ska man klicka på Vulkans sida där just den boken visas och man kan köpa. Mina böcker är billigare på Vulkan. Jag hade tänkt att jag skulle få det lättare för läsaren, men det visade sig att varje bok måste ha en egen sida, på mitt webbhotell, annars vet inte bokförlaget Vulkans "widget" heter så, vilken widget den skulle välja.

Fliken: Böckernas sida är ännu inte klar. Nu måste jag lägga mig och sova. Ska jobba helgens nätter. Får försöka göra lite i taget.

Att sitta framför en dator och leta, söka fel, rätta, och försöka få en snygg ordning, jag kan bara tala om att timmarna går och det fort.

Är nu väldigt glad. Om någon har tid och lust ,gå gärna in och titta på www.lill-lindback.se, klicka på kortromaner, under den fliken kan du se omslaget och läsa lite om varje bok. Under texten köp här, kan du klicka på och även läsa mer om boken. Det vill säga om du har lust, på denna sidan kommer som sagt Vulkans symbol upp. Äntligen, och ja, jag är glad, men gladare blir jag när det blir bättre ordning.

Ha det fantastiskt.

Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller medialt

Finns även på nätbokhandeln.

www.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards