Alla inlägg den 28 augusti 2018

Av Lill Lindbäck - 28 augusti 2018 07:49

Min man och ett par av hans vänner badade bastu som ligger jäms med altanen. Jag tittade på teven och slängde en blick ut. Himlen var bara så vacker. Jag visade killarna fotot, de tyckte detsamma. Den ene sa att det kan du använda som ett bokomslag. Då tittade jag ännu mer på bilden och tänkte till. Tårarnas doft - är klar, men ska läsas igenom igen. Del 2 är påbörjad och ska heta Frihetens vind. Jag vände mobilkameran för att få med allt det fina. När jag la in det i datorn roterade jag fotot och det blev jättebra. Detta foto använde jag i min bokblogg ThrillerLill. Hur jag än gjorde la sig fotot på sidan. Jag lät det vara så. Yes, det blev rätt.

Här är fotot på Frihetens vind - en thriller. Husen nedan ska bort, jag vill ha bildens nedkant mörk. När jag zoomar in bilden med kamerans hjälp ser det ut som om molnen till höger brinner och glöder. Jättevackert.

 

Ha en fantastisk dag. Själv ska jag strax lägga mig efter nattjobbet.

Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller medialt.

www.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards