Alla inlägg den 27 juli 2018

Av Lill Lindbäck - 27 juli 2018 11:12

I Göteborg med omnejd ska det bli 34 grader. Jag har vattnat mina stackars blommor och grönsaker. Nu ska jag klippa lite gräs. Det växer lite här och där. Underligt. Vissa ställen växer det mindre, andra mer. Men stora delar av gräsmattorna håller på att torka ut. Hemskt att se.

För övrigt ska jag ta det lugnt. Bäst så. Stackars min man som jobbar som truckförare i den här värmen. Jag är i allafall ledig idag. Om man jobbar tar värmen musten ur en, om man inte jobbar är det varmt också. Ja, ja, man ska inte gnälla. Vi är inte vana vid den här långa värmen.

När jag har gjort lite av varje i trädgårde, dvs, det jag orkar med, ska jag in i duschen och sedan blir det att skriva på min nästa thriller. Lever fortfarande på att bokus hade sponsrat min ena bok "Den rostiga buren" på MSN.

Nu måste jag gå ut, annars fastnar jag inomhus där det känns svalare. Har ett suterränghus i bottenvåningen är det 23 grader. Då känns det nästan kallt.

Ha det gott därute. Tänk på att dricka vatten.

Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller medialt.

www.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Skapa flashcards