Alla inlägg den 17 juli 2018

Av Lill Lindbäck - 17 juli 2018 08:17

Nu är det för varmt, då gnäller vi. På vintern kan det vara för kallt, då gnäller vi. På hösten eller våren kan det regna och det tar aldrig slut, då gnäller vi.

Varför inte njuta av varje dags väder. Nej, jag gör inte det alltid. Minns en vinter som aldrig tog slut. Skulle egentligen kalla den för "vintern som aldrig tog slut". Första snön kom i november. Då tänkte jag, ingen fara det smälter snart bort. Nej, verkligen inte, det smälte inte bort utan det kom mer snö och mer. Trodde aldrig det skulle ta slut med all snö som låg kvar och kom lite mer till slutet av april månad.

Men det är varmt ute. En del har 26-30 grader inomhus, då är det svårt att sova till följd av dåsighet och kanske lätt huvudvärk. Viktigt är att man dricker vätska.

Om du tycker att det är för varmt kan du svalka av dig med min bild från en vinter för ett par år sedan.

Nu ska jag lägga mig efter nattjobbet. Godnatt och godmorgon önskar jag dig!

Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller medialt.

www.lill-lindback.se  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards