Alla inlägg den 2 juni 2018

Av Lill Lindbäck - 2 juni 2018 16:27

Jag älskar värmen, men inte när jag ska jobba i trädgården. Tvättmaskinen gick helt sönder och vi var tvungna att åka för att köpa en ny. Sedan fick jag printa ut en manual så att jag vet vad de nya symbolerna betyder. Blir irriterad när jag inte hittar knappen för att ändra centrifugeringen till en något lägre hastighet. Och sedan något att äta på det.

Nu när jag strax kan gå ut för att fixa i trädgården, då har jag tröttnat. Går ner för att sätta mig i undervåningen, där är det bara 22 grader. Här jag sitter är det 29 grader.

I stället kan jag passa på att rätta mitt manus. Jag funderar på att skicka in till bokförlag den här gången. Har bara gjort det en gång tidigare och det var för ett antal år sedan.

Ha en underbar skön lördag!

Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller medialt

Här visas återigen mitt eventuella boksomslag. Tårarnas doft

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards