Alla inlägg den 18 maj 2018

Av Lill Lindbäck - 18 maj 2018 08:53

Tänk att de kan vara så vackert med blommor. Jag har en blommande trädgård, men behöver till ett egenbyggt blomsterträd (min man har byggt detta, inte jag). Den består av en hatt, där brukar en blomma stå, sedan är det en mindre ring och en större ring. I dessa ska det sitta hänglobelia. När den blommar för fullt kan jag bara berätta för dig hur vacker den är. Nu kan jag inte visa för jag har semesterfoton och andra foton sparade i USB-minnen. Datorn kan strejka och/eller sluta att fungera.

Igår vann Sverige sin match i ishockey, och vi har nu gått vidare. Spännande. Jag läser för fullt i mitt bokmanus, men gör vissa ärenden under min lediga tid. Ett av dem var att gå till en Triggermassör. Dit går jag cirka en gång per månad. För några år sedan var det första gången. Jag kan tala om att jag skrek ibland. De där som jag kallar för knutor gör ont att få upp. Idag håller jag ordning på min rygg genom att gå hos honom. Marco Johannes heter han och finns i Göteborg. Väldigt duktig.

Sedan var jag hos min väninna ett par timmar. Alltid trevligt att träffas. Jag handlade lite och åkte för att tvätta bilen. Fågelskit och en grön beläggning av pollen från alla träd. Det där andas vi in. Inte undra på att en del får problem med andningen. Ja, så skulle jag fixa lite i trädgården. He, he. Men det var ju ishockey, inte svenskt, men ändå. Men, jag skrev på mitt manus och ändrade.

Nu är det en ny dag full av möjligheter.

Ha en härlig dag!

Lill Lindbäck, undersköterska och deltidsförfattare inom genren thriller och thriller medialt.

www.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Skapa flashcards