Alla inlägg den 17 april 2018

Av Lill Lindbäck - 17 april 2018 09:33

Ett ryggskott påverkar hela ens liv. Man kan knappt gå på toaletten.

Jag skulle på min svågers begravning. Stressad över detta försökte jag jobba lite i trädgården. Men man tänker även där. Sedan in och fixade lite av varje. Du vet, ditten och datten, man får inte mycket gjort. Duschade. På med kläder och fastnar med tån i byxorna samtidigt som jag drar. Jädrans i min själ så det sög i ryggen och ner i benen. Ont, så ont.

Bara att komma in och ut ur en bil är ett helvete. Under begravningen var det svårt att sitta still. Aj, aj. Detta var i onsdags. Skulle arbeta helgen, men fick sjukskriva mig. Jag sjukskrev mig även två av kommande nätter. Det känns fortfarande och risken är om jag går för tidigt till jobbet kan det bli värre än när jag fick ryggskottet. Jag tar det lugnt. Är ute i trädgården lite, tar en lugn promenad och bara finns till.

Börjar känna mig lite mer energisk, lite mer lust till att orka mer, men bör som sagt ta det lite försiktigt. Ska träna mer. Mage och ryggmuskler är viktiga, men så även lårmusklerna.

Nu känns det i ryggen och jag måste avsluta blogga.

Ha en fantastisk dag!

Lill Lindbäck, undersköterska och författare i genren thriller och thriller medialt

www.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Skapa flashcards