Alla inlägg den 18 februari 2018

Av Lill Lindbäck - 18 februari 2018 10:25

Nästa som väntar är skidskytte kl 12. Därefter ishockey. Idag var det längdåkning, man märkte att de två första svenskarna som åkte inte hade bra skidor för andra åkte förbi dem i nerförsbackarna. Tung dag, men vi blev ändå 5:a. Självklart är svenskarna väldigt besvikna. Jag tyckte att det var tråkigt, men så är det för alla. Man kan ha en dålig och tråkig dag hemma, i skolan, på jobbet eller vad man nu gör. Du vet den där dagen inget fungerar. Det måste väl även de som jobbar runt skidåkarna och dessa skidåkare ha.

Idag ska jag plocka lite, men ... Ja, nu ska jag börja träna. Konditionen försvinner fortare än den kommer när man sitter framför teven. Det är ju inte bara OS, utan att det finns andra program också. Självklart sitter jag kvar en stund till, och en liten stund till.

Jag har inte så mycket att skriva om idag, förutom vädret, men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder - sägs det. För två veckor sedan, då när jag tog en långpromenad hörde jag från en stor grässlänt fåglarnas förtrollande kvitter.

Nu snart är våren här!!! Fåglarna vet. Gå ut och ta en promenad, inte i stan, utan där det finns buskar och träd. Du kommer att få höra fåglarnas sång och detta tar man till sig. Stegen blir spänstigare och du lite gladare. Jag blir det i alla fall.

Ha det nu så bra!

Lill Lindbäck, undersköterska och författare inom genren thriller och thriller medialt

www.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards