Alla inlägg den 12 februari 2018

Av Lill Lindbäck - 12 februari 2018 15:59

Jag älskar skidskytte, men kan inte stå på ett par skidor eller skjuta. Men att se dessa personer åka skidor, ta sig in på skjutbanan och ska träffa med sina 5 skott sedan skynda vidare. Missar du får du antingen en minut pålägg på tiden eller ta dig in i straffrundan.

Kan du se dig själv stå där, de andra runt dig skjuter på 25-30 sekunder, du står kvar och pressar ner dina skott. Nerver av stål vill jag säga. Sebastian Samuelsson gjorde detta idag, till slut var de bara tre kvar, de andra hade missat, han var på tredje plats och åkte senare förbi sin medtävlare och blev tvåa.

Fantastiskt!

Själv ska jag jobba två nätter och har tagit ledigt över helgen på grund av OS. Nej, jag följer inte allt, men skidåkning plus lite annat är kul att följa.

Heja Sverige! Och heja alla andra nationers idrottare som kämpar på.

Så är det i livet. Vi alla måste kämpa på vad det än månde vara.

Ha en trevlig dag!

Lill Lindbäck, undersköterska och författare inom genren thriller/thriller medialt.

www.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards