Alla inlägg den 18 oktober 2017

Av Lill Lindbäck - 18 oktober 2017 16:47

Massage är underbart, men triggermassage är inte riktigt detsamma. Trigger är på lätt svenska knutar av stress eller spänning som skapas i kroppen och blir kvar. Det kan också vara så att det ligger för mycket jobb eller tungt sådant bakom smärta. En kollega frågade om massagen för att jag hade blivit bra i mitt ben, hennes dotter hade ont i en arm och dessutom svårt att lyfta den. Dottern var tveksam, för hon ville gå till läkaren. Arbetskamraten fick alla uppgifter, dottern gick dit. Efter ett par gånger kunde hon röra armen. Nu är hon bra.

Självklart behöver ibland man smärtstillande och inflammationshämmande mediciner eller salva. Men, numer går jag alltid först till min massör.

Han heter Marco Johannes, finns i Göteborg, är certifierad och mycket kunnig person. Dessutom får man enkla rörelser att göra för att bli bättre.

Ha en underbar dag!

Lill Lindbäck

www.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Skapa flashcards