Alla inlägg den 27 mars 2017

Av Lill Lindbäck - 27 mars 2017 11:18

Ja, då är det dags att börja på allvar. Nu har jag köpt nya kläder för jogging. Min syster och jag shoppade igår, vi åt en god lunch. Jag kommer inte att jogga alla gånger, utan först promenader, sedan promenader som varvas med jogging. Lite lätt i början. Hemma ska jag rulla ut min yoga matta, den används inte till yoga utan till träning.

Gissa vem som om cirka en timma kommer ringa till en viss person, alltså min syster. Dags att träna! Ska jag säga till henne. Jag vill inte gå, åka, till gym, utan bara komma ut i friska luften och träna resternade inomhus. Sedan stretcha och in i duschen.


Innan dess ska jag läsa färdigt min 5:e kortroman. Behöver läsa snabbt ett par gånger. Då ser upplever jag helheten. Har gjort detta många gånger. Senast häromdagen, när jag läste, hittade jag ett felaktigt namn. Fy, fy.


Här kommer en bild hur det kan se ut under min gå-joggingrunda. Ja, det är en gammal bild, som dessutom finns med som omslag till min första bok, Upptäckten. Jag hoppas att även du får en härlig dag.

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards