Alla inlägg den 2 november 2016

Av Lill Lindbäck - 2 november 2016 16:15

Det har jag alltid sagt; gå din egen väg, inte andras. Gör det du tycker om. Självklart beror det på vad du gör. Ta hänsyn till någon måste man alltid göra. Men du har din livsväg. Ibland vet man inte vilken stig man ska ta. Jag brukar säga, är du tveksam ta någon, men gör det med ditt hjärta. Antingen blir det rätt eller rätt. Ja, just det, jag skrev rätt eller rätt. Felen lär vi oss mest på och då blir det rätt.Som ung människa gör man ofta vad andra vill på grund av att vi, människan, är sådan. Jag beundrar alltid människor som går sin väg och är starka i sin tro, nu pratar jag inte om Gudstro, utan efter sin egen väg.Jag har alltid saknat något i mitt liv. Efter en händelse började jag skriva. Fantasi har jag alltid haft med mig som en vän. Levde med den under min skoltid. När fröken stod och pratade försvann jag bort i en drömvärld. Kanske var det därför mina betyg inte var de bästa. I vuxen ålder fick jag väldigt bra betyg. Min livsväg var kanske att ibland hamna fel, annars kan jag inte hitta rätt. Bästa vore förstås om jag hade hittat rätt direkt. Inte vill jag hamna i fel sällskap, fast det har jag inte gjort heller, jag har valt mina vänner. För femton år sedan började jag arbetade heltid på dagen inom äldreboende. Tre år senare började jag arbeta natten, och då fick jag loss tid att skriva på.Nu har det blivit 8 böcker och 4 kortromaner.

Lill Lindbäckwww.lill-lindback.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Skapa flashcards