Alla inlägg den 24 oktober 2016

Av Lill Lindbäck - 24 oktober 2016 13:24

Det var ett bra tag sedan jag träffade min väninnor. Jag har tid, men ägnar mycket tid åt skrivandet, trädgårdsarbete och självklart arbete. Har varit väldigt trött. Men jag kan inte skylla på något. När jag träffar mina väninnor ger det mig kraft. Varför träffas vi inte oftare? Inte deras fel. Denna gång var det mest mitt. Givetvis ger min man mig mycket kraft i livet. Som alla vet behöver vi varandra.

Lördag: en heldag i Alingsås, mindre småstad med mysfaktor. Började morgonen i Alingsås med fika - naturligtvis, och mycket prat. Gick i affärer i långsam takt. Slutade vistelsen med en middag. Kom hem sent på eftermiddagen. Trött och belåten, trots blåst och regn.

Söndag: Träff med en annan väninna. Vi hade båda fått ett presentkort till Hagabadet för nästan ett år sedan. Usch, vad tiden går! Vi började med brunch. Gudagott! Åt nästan i 2 timmar. Sedan till badet, låg först i en fåtölj som sakta gungade som havet med skön musik i bakgrunden. Sedan till poolen och simmade, därefter bastade vi en kort stund. Blev uppropad för att gå till nästa bad, denna gång i ett badkar med jetstrålar, låter värre, men var mycket skönt. Till det hade jag salt i vattnet som var nyttigt för kroppen. Blev ett härligt skumbad. Därefter fick jag en skön helkroppsmassage. Nöjda och glada, mycket tacksamma, åkte vi hem var och en till sitt.

Unna dig livets goda om det finns möjlighet. Här är en bild på hur skönt jag hade det.

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Skapa flashcards