Alla inlägg den 20 oktober 2016

Av Lill Lindbäck - 20 oktober 2016 17:13

Idag försov jag mig. Gick av mitt arbetspass på morgonen och skulle upp i någorlunda tid för att få en stund över till att skriva. Ja, så råkade en timma gå med en blink.

En natt till och jag är ledig över helgen.

Då får jag lite tid att skriva, bortsett från söndagen då jag ska till Hagabadet, bada, kur med bland annat massage. Lycka!

Måste visa min bild till omslag. Tycker den passar bra till "Tårarnas doft".

Ve min tanke; tänk om min kortroman skulle bli antagen på ett välkänt bokförlag, om, bara om ... och så vill de inte ha min titel eller mitt omslag. Är egentligen egenutgivare, men behöver hjälp med att få ut mina böcker. De har så mycket bättre kanaler än vad jag har. Får jag inte ut kortromanen kommer jag ändå att skriva. Skriva är en lycka och en fröjd.

Valde en stor bild där man ser droppar - inte av tårar, men symboliskt.

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards