Alla inlägg den 14 oktober 2016

Av Lill Lindbäck - 14 oktober 2016 10:35

Livet pågår därute och det är mycket jag reagerar över.

Som nu, clowner som sätter skräck i folk?! Va?! Vilka idioter! Galningar!


Varför dyker det upp clowner här och där i Sverige, men också utlandet? Jag tror att de har varit ute på en sajt där någon psykiskt sjuk person kan ha övertalat andra att gå den vägen. Få det där kittlande äventyret. Tyvärr är det så att när man börjar med något sådant går det fort från A och vidare till nästa, som först att skrämmas. Kan vara kul. Kanske. Sedan med kniv. Kanske mest för att se hur personen i fråga reagerar. Nästa steg blir att personen i fråga, clownen, en känsla av makt. Den makten kan bli farlig. Det ser man bara ute i världen där kändisar, rika människor eller högt uppsatta personer plötsligt tror att de äger världen och kan göra vad de vill.


Som sagt, jag tror att det finns ett Forum för dessa clowner. De får nu mycket skriverier i tidningarna, vilket de givetvis går igång på. Men också de där copycats, som polisen säger.


Akta dig därute! Gå gärna två. Dessa clowner tycks oväntat dyka upp.

Jag önskar dig allt gott!

Lill Lindbäck

www.lill-lindback.se



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards