Alla inlägg den 11 oktober 2016

Av Lill Lindbäck - 11 oktober 2016 15:42

Ja, jag hade jobbat i natt. Sov. Gick upp och gjorde frukost. Går in på datorn. Kollade nyheterna.Ungdomsgäng fritog sin vän från polisen.Polisen åkte in i ett garage. Med tanke på alla nedbrunna bilar, det tror jag. Det kastades stora stenblock vid sidan av polisens bil, de fick tag i en person, då kom mobben springandes från alla håll och fritog sin vän.Hur kommer det bli nu, i fortsättningen?Kommer varenda ung kille att skydda "sitt gäng"?På min tid hade man respekt för polisen. Uppfostrad att lyda föräldrar och stat. Förresten, jag hade aldrig kunnat skämma ut mina föräldrar till den grad som dessa små män gör.Ni är inte tuffa! Och tjejer som är tillsammans med dessa så kallade män, vet ni vad ni gör?Varför uppfostras inte pojkarna likadant som flickor? Tjejerna läser man ytterst få gånger om.Förlåt, nu fick jag ur mig ilskan. Det är mer spännande att skriva thrillers själv, än att få uppleva det i samhället.Av Lill Lindbäck

Av Lill Lindbäck - 11 oktober 2016 07:34

Hur det än blir skriver jag thrillers, men ibland snuddar eller skriver om en annan dimension. För mig har det hänt många gånger då jag kan se något, känna en vind, eller en doft, musik som kan följa min väg. Eller om bara det där oförklarliga händer. Det som man inte kan förklara.

Går andar? Finns det själar i vår värld och varför i så fall kommer dem när vi sover eller är på väg att vakna. Det finns många, många frågor om andra världar - andarnas. Ja, finns dem?

Självklart undrar jag också, men många gånger har jag blivit överbevisad, inte bara jag själv, utan andra som jag känner.


Ha en helt underbar dag!

Lill Lindbäck, författare

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards