Alla inlägg den 6 oktober 2016

Av Lill Lindbäck - 6 oktober 2016 11:44

En gång tidigt på morgonen vaknade jag av en dröm.Själva drömmen kommer jag inte ihåg. Alla känner säkert igen sig, ibland är man med i drömmen, ibland flyter man ovanför och ser på. Det var när jag flöt/flög ovanför drömmen när en bild tonade upp sig. En stor vacker varg med en yvig päls. Han satt där och tittade vänligt på mig. Tyckte jag. När jag sa till vargen att du hör ju inte ihop med drömmen. Varför kom du in? Vill du mig något. Nej, vargen sa inget, men fortsatte titta på mig med sin yviga päls. Jag vaknade med den bilden i mina ögon. Fortfarande kommer jag ihåg tankarna. Jag tänkte; vargar har väl ingen yvig päls med en vacker färg. Det hade jag aldrig sett varken på bild eller på teve.Samma morgon äter jag frukost och dricker mitt kaffe framför datorn. Jag går in på Facebook. Vet du vad det första jag såg var? Jo, ett inlägg om vargar, en av dem exakt samma yviga päls och färg. Jag rös. Känslorna rasade i kroppen. Jag hade för något med sedan gått på mediala kurser på Själens Oas i Göteborg. Detta var runt 4 år sedan.Har du haft en dröm du inte kan förklara?Drömmar är en spännande värld. Vi har sett något på teve kanske reklam, hört några ord på bussen, eller haft en diskussion med något. Till och med plugga till ett prov och inte kommer ihåg det som var viktigast, men i drömmen kommer orden till dig.Hjärnan är fantastisk.Ha en skön dag!En hälsning från Göteborg och Lill Lindbäck

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards