Alla inlägg den 7 februari 2016

Av Lill Lindbäck - 7 februari 2016 15:35

"Upptäckten" är min första bok som jag påbörjade och går under benämningen "Den långa maran".

Jag har beskrivit den här händelsen tidigare. Efter en händelse, inget spännande men jobbig, skrev jag ned allt på datorn. Med tiden förändrades textens innehåll och blev till min första bok.

Det handlar om en gäng med kvinnor åldern mellan 30-50 år, här i den första boken handlade det om huvudpersonen Anna och hennes liv. Hon hade bjudit in alla väninnor på en trevlig helg. Under denna helg hände det. En liga upptäcktes. En liga som kunde bli förödande.

Följ Anna och hennes väninnor.

Fler böcker:

  1. Fotot
  2. Den rostiga buren
  3. Brinnande fält

Dessa böcker handlar om varje väninna och hennes liv, men också den där ligan ...

Se nätbokhandeln och jämför priserna. Titta även på vulkan.se. Klicka in och sök på mitt namn Lill Lindbäck. Eller www.lill-lindback.se

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards