Alla inlägg den 3 februari 2016

Av Lill Lindbäck - 3 februari 2016 15:39

Vad drömmer du om idag?

Tänker du på något speciellt?

Något du vill göra något fram.

Har du sparat pengar och ska förverkliga en dröm?


Drömmarna är många. En del dagdrömmer bara för att det är skönt, en del människor upplever sina drömmar.

Jag?

Jag har jobbat hela natten, varit på möte direkt efter och la mig klockan 11. När jag inte orkar tänka då spanar jag på lägenheter och hus i Spanien. Inte vilka objekt som helst, utan de ligger i 5 miljoners klassen.

Varför? Jo, då kan drömmen bli mer verklig och i drömmarnas värld gör det inget att jag tar i. I värmen går jag ut på någon av altanerna, poolen glittrar i den 30 gradiga värmen. Jag bestämmer mig för att handla frukost. Färskt bröd med färska tomater är alltid gott på frukostbordet. Senare slänger jag en handduk över axeln och tar en lugn promenad ner till havet.

Resten kan du bara fantisera om, och det är ett stort nöje i trötthets tecknets vakuum.

En kram till den vackra världen. Har bestämt att inte se det som är förfärligt, utan bara det som är vackert. En hälsning från Lill Lindbäck, www.lill-lindback.se

Detta är jag 17 år gammal och finns på min mans arm.

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards