Direktlänk till inlägg 23 september 2015

"De viskar till mig"

Av Lill Lindbäck - 23 september 2015 10:29

 

Detta är en medial trhiller. Se www.lill-lindback.se, eller i nätbokhandeln, även www.vulkan.se

Något allvarligt har hänt i Jennys barndom. Något hon inte minns. När hon var barn var hon medial, men efter en svår händelse slutade det mediala att tala till henne. Främmande män besöker restaurangen hon arbetar på. Becky, en väninna och arbetskamrat, skulle ut på resa, men har försvunnit. Jennys pojkvän visar upp en sida som hon blir chockad över. Det mediala börjar visa sig igen. Händelser sker med större intensitet och hon förstår inte varför. Nu börjar hon söka efter sanningen till änglars röster, men också varför barndomen har gett henne rädslor.

117 sidor. Lästid ca 1 tim 45 min.

 
 
Alvis

Alvis

23 september 2015 16:40

Hej! Vilken jättesöt och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, mmin blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Lill Lindbäck

14 oktober 2016 10:35

Om du inte har fått ett svar ifrån mig, har svarat dig 2 gånger, men häromdagen kom jag på att jag missade att bocka i ditt svar till mig. Jag fortsatte att blogga, men i vintras blev det stopp. Jag hann inte. Måste lära mig att ständigt vara närvarande. Hoppas du fortsätter att blogga. Ha ett fantastiskt slut på detta året. Och all lycka till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lill Lindbäck - 2 mars 2022 13:38

Vad är jag mest rädd för, jo det är maktgalna människor. Dessa som har vassa armbågar, som psykopater och narcissister. Folk som inte skyr några medel alls, tar ingen hänsyn förutom pengarna och dessa styr egentligen mest. Så mina punkter är: psy...

Av Lill Lindbäck - 20 februari 2022 09:43

Tycker inte du att det stormar ute oftare och ibland med hårdare byar. Jag måste erkänna att jag tycker att det är spännande, men när jag läser om hur vissa stormar gör översvämningar och träd blåses ned både över bilar och hus, då är det ledsamt.  ...

Av Lill Lindbäck - 17 februari 2022 12:15


Nu var det längesedan jag bloggade och jag förstår varför. Jag heter Lill Lindbäck, under detta året kommer jag att byta namn till det jag föddes till och då blir namnet LILL KARLSSON. Det känns bra. Jag har skiljt mig, inget jag önskade. Till sommar...

Av Lill Lindbäck - 29 december 2020 10:16

Självklart känns julen extra när det är snö ute och även när det snöar. För min del är jag inte förtjust i snö, speciellt inte när jag ska köra bil. Numer tar jag hellre buss eller spårvagn. Jag är absolut ingen expert när det snöar, men jag blir n...

Av Lill Lindbäck - 13 december 2020 11:24

Nu gör Bris mycket reklam överallt. Så sorgligt. Det ska inte behöva var på det viset. Alla högtider, tydligen mest under juletider är det som värst. Stackars barn. Stackars alla som bor hemma i en miljö som inte är trygg, eller ens bra. Vad tänker...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Skapa flashcards