Alla inlägg under juni 2014

Av Lill Lindbäck - 10 juni 2014 16:07

När det är sol vill många av oss vistas ute. Avkoppling. En bok i näven. Här kommer en presentation -

"I avundsjukans spår". Boken handlar om en ung kvinna, 18-åriga Alice. Har ett utseende få önskar sig, men hon har begåvning, vilket hon själv inte tror på. Hennes osäkerhet finns i spåren av avundsjukan. Upptakten börjar i släktens sommarhus. De tre jämnåriga kusinerna hittar ett skrin, innehållet är chockerande. Vem äger skrinet? Vem har lagt det där? Efter en fest i sommarhuset försvinner den vackra kusinen, troligtvis mördad. Misstankarna faller genast på Alice. Hon, den osäkra, måste ta upp kampen. Läs vad hon gör!

 

Av Lill Lindbäck - 6 juni 2014 11:32

Hur tycker du att en avundsjuk person är?

I min bok "I avundsjukans spår" tog jag i lite extra, naturligtvis. Där sprider sig giftet av den ständigt missnöjda och avundsjuka personen. I släktens sommarhus hittades, av tre kusiner, ett skrin. Vems är den?

Den unga vackra kusinen försvinner senare under en fest. Blodspår hittas. Den jämnåriga kusinen blir anklagad. Följ hennes kamp till upprättelse och sökandet efter sin älskade kusin. Mycket händer i hennes liv, hon har en gåva, vilket hennes pappa trycker ner. Läs boken!

Av Lill Lindbäck - 4 juni 2014 15:17

Hur hinner du göra allt du vill?

Som hobby skriver jag thrillers mm, även medialt. Så fort jag ska göra något så hinns inte hobbyn med.

I mitt hobbyarbete befinner jag mig i en annan värld.

Vad gör du?

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lill Lindbäck

Lill Lindbäck


Ovido - Quiz & Flashcards